Kate Moss A/W

   

Kate Moss host och vinter kollektion har kommit in nu. Inte sa mycket att ha iofs. Battre an sommar kladerna men ingenting man bara VIIILL ha. Ar typ vanliga topshopklader som dom har satt i en Kate Moss-lapp i for att folk ska kopa dem.

Vi har satt upp stora affischer i fonstret en med Kate Moss dar hon har pa sig ett par utsvangda jeans, en bla och vitrandig skjorta och en liten rosa och gron sleepover. Ser inte sa tokigt ut pa Kate Moss men det roliga var att nar jag stod Informationsdisken igar sa kommer det en halvmullig, medelalders kvinna i exakt samma utstyrsel. Det var val anda att ta i. Ser ju bara tontigt ut nar man koppar rakt av.


Annars tycker jag nog att kandisarna ska halla sig till det de ar bra pa. Och lata dom som ar duktiga pa att designa klader gora det. For det blir liksom lite for mycket nar varenda en ska ha en kollektion. Kate Moss, Madonna, Gwen Stefani, Kylie Minou, J-lo etc.


Fast jag ska val inte saga nat. Jag var ju sjalv designer en gang i tiden. Pa saterdals dagis. Nan snall mamma eller pappa hade skankt massor med tyg till dagiset som vi fick leka och pyssla med. Jag bestamde mig for att sy ett linne. Men eftersom vi gick pa dagis fick vi naturligtvis inte anvanda symaskin. Sa dar satt jag och sydde for hand. I typ 5 minuter tills jag insag att det skulle ta for lang tid.

Men klipsk som jag ar fick jag ganska snart min snilleblixtide och stamplade ihop linnet med en nitapparat. Blev sadar snyggt. Och ont gjorde det.


Kommentarer
Postat av: jeffer

HAHAHA, nita ihop linnet:D

2007-09-13 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback