Malin-dag

Idag ar jag ledig och aaron jobbar. Kanns ganska skont for en gang skull. Sa idag ska jag bara gora skojiga saker. Forst ska jag laga mat och hanga upp tvatten, for det ar ju sant man maste gora. Men sen bar det av in till stan o sa ska jag ga och fonstershoppa hela dagen. Och kanske kopa en liten planbok som passar i min lilla svarta vaska. Ar sa javla trott pa att ha alla mynt i botten pa vaskan.

Sen ska jag ga till en salong som heter Vidal Susoon eller nat och sa ska dom klippa mig gratis. Nice. De va en tjej som kom in igar pa topshop och fragade om inte jag och Daniel ville vara harmodeller. Och det ville vi ju. Men om dom vill gora nat crazy shit med mitt har sa blir det inget. For jag ar valdigt reserverad med mitt har. Men trimma de lite kan dom fa gora och lagga i nan snygg farg. Men langden vill jag behalla.
Sa antingen blir det inget eller sa kan mamma eller Johanna vanta sig ett tjutsamtal senare ikvall. ska va dar kl 6.

O igar sa vann jag ett par orhangen pa jobbet. Ett smyckemarke inne pa topshop vill att man ska rycka av deras prislappar nar man saljer deras smycken. och sa skriver man sitt namn pa lappen. Och den som har flest namn nar veckan ar slut vinner nat. Och jag vann ett par orhangen. Ganska fina.

Okej nu maste Aaron ga till jobbet med datorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback