Payday friday

Idag ar det loning. Fick inte sa mycket som jag trodde men det racker nog. Pa payday friday gar alla ut och super sig redlosa och hanglar med folk fran andra vaningar som ett annat fjortisdisco. Inte jag alltsa men alla andra:) Men idag har Elin varit sa snall sa hon har satt mig pa att jobba latelate. For er som inte ar sa insatta i topshopsnacket sa betyder det att man slutar halv elva. En halvtimme innan puben stanger. Kanon. Sa vi som ar pa latelate ska ga ut och stuffa. Klubba. Tjoho. Det har ja inte gjort sen Ensjon brann, och vi slackten med halm.

Aja.. Nu ska jag packa. Ska lagga ner dom bla jeansen forst. Sa vi far lite lugn och ro.

O sa har Aaron lart mig hur man lagger upp videosar. Men det har ni val redan markt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback