Quentin Tarantino

Igar var Quentin Tarantino, ni vet han som gjorde Pulp Fiction, pa HMV (skivaffar) och signerade filmer. Jag och Aaron var dar och kollade innan jag skulle till jobbet. Ganska frant att se han men det var sa mycket folk sa bilderna som jag tog blev inte sa bra. Darfor snor jag en bild av Kallie. Hon ar den storsta kandisnorden man kan tanka sig. Och filmnord. Sag en film, sa har hon sett den. Hon vet allt. Vad Britneys morbror heter och vad han har for skostorlek och annat intressant. Och nar hennes syrra messade henne och berattade att Owen Wilson hade forsokt ta livet av sig holl hon pa att borja grata. Men men.. en skon tjej ar hon i alla fall. Haromdagen nar jag kom in och halsade pa pa jobbet pa min lediga dag sa fick jag en lista pa 5 sidor med filmer som hon tycker att jag borde se. Indelad i kategorier Drama, Romantic/Sad och comedy.

image102








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback