Update: Uniform

Var och provade ut min uniform igar. Det vart hemskt. I alla fall jeansbiten. i ett par var stl 28 for litet. Fy fan. Nar ja flyttar hem blir det friskis hardtraning. Och stovlarna fanns inte i min storlek. Men sa hittade jag ett par andra och dom vill jag verkligen ha. Men alla sager att det ar en 75punds grans med hur mycket stovlar far kosta. Och mina kostar 95. Men Jonna kanske inte markert. Eller sa later hon mig. Eller sa maste jag slanga ut dyra pengar pa stovlar i alla fall. Skit ocksa. Ar ledig idag sa jag ska aka in till stan och kopa min uniform och sen ska jag packa! weeii..

En vecka kvar. Men det har ar den enda lediga dagen jag har innan dess.

Pa fredag far jag lon. Javligt valbehovligt.



Kommentarer
Postat av: ida

jag drömde att vi skulle hämta dig på flygplatsen igår. när du kom ut så var du typ i barnstorlek och satt i en såndär sittvagn, fast det såg liksom ut som du. helt sjukt, men kul som fan!

2007-09-26 @ 16:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback