Update,1: Uniform

Forlat om jag tjatar men ja maste bara beratta att jag fick mina alskade stovlar till slut. Dom ar underbara.. och alldeles nyss kom jag pa varfor jag tycker om dom sa mycket.. Jag hade namligen ett snarlikt par forra aret men tvingades slanga dom i sopnedkastet, en mycket traumatisk upplevelse.

Och sa kopte Kate Moss jeansen, storlek kan-inte-andas. Kjolen fast den fanns bara i storlek 12 (40) men de skiter ja i.. Vill man ha en kjol sa vill man. Och sa kopte jag ett skarp. Waistbelt. Anvander ju aldrig det, men nu kanske jag ska borja med det.

Sa nu ar jag redo for det kalla vadret. Kom an bara. Sitter i sangen med hela min nya utstryrsel...

image107

Gonatt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: johanna

vilka kastade du i sopnedkastet?
haha kjolen kanske var bra i storlek 40, do har gått opp serja!
snart ses vi! :D:D och jag är ledig båda dagarna!

Postat av: malin

dom dar vagabond du vet.. som jag bodde i forra hosten.. sa fan heller.. klamde pa mig ett par 26er i Kate moss jeansen. Men va kan man rakna med nar man ater donken varje dag:) men sag inte det till mamma.. men det ar ju lite hennes fel eftersom hon aldrig skickar recepten. Fan va nice att du ar ledig. da ska vi ha mysmysi med vin och sant. hihi

2007-09-27 @ 22:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback