Grattis Jessica 22 ar!

Att jag inte ens kan komma ihag hur gamla mina kompisar blir fast vi ar lika gamla.. sa javla daligt.  Hoppas inte att Jessica laser bloggen.

Igar sag jag The Notebook. Om ni inte har sett den sa maste ni. Jag grat i typ en halvtimme efter att filmen va slut. Utan tvekan den finaste filmen jag har sett och ja maste erkanna att jag blev lite kar i Noah.

Maste beratta om en sorglig sak. Idag sag jag en mask pa trottoaren som nastan hade torkat ut och var helt sandig men den rorde sig fortfarande lite. Sa da borjade jag nastan tjuta for det. Ja tjuter nastan en gang om dagen.. men jag kan inte komma ihag sist jag grat for att jag var riktigt ledsen.. for det ar jag aldrig langre, Inte som nar man va 14 och tankte sa illa om sig sjalv. Kommer ihag att jag hade skrivit i min dagbok "jag bara vill vara 19 och skitsnygg. 19 blir jag val men skitsnygg blir svarare." Herregud. Att man orkade bry sig sa himla mycket.. jag sag anda ratt bra ut nar jag va 14-15.. Inga finnar ingen tandstallning. Anda sa madde man sa himla daligt. Sa sjukt. Man kan ju va glad att man har kommit ifran de nu. For det finns ju manga som har sa dar daligt sjalvfortroende hela livet.

Nu ska jag nog duscha.

Kommentarer
Postat av: jo

stackars lilla masken :C la du honom i en vattenpöl?

2008-04-15 @ 19:54:15
Postat av: malin

nae.. den va anda ratt sa acklig och jag sag ingen vattenpol i narheten.. och skulle den inte drukna da?

2008-04-16 @ 08:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback