Idag blir det mysdag pa hog niva.

Igar fick jag blogglusten tillbaka och skrev ett skitlangt inlagg (som bland annat forklarar varfor jag inte skriver med prickar och ringar). Men de forsvann. Det brukar ju gora det nar man stanger fonstret utan att spara..

Idag ska vi ha mysigt. Jag Johanna och min sambo. Haha alskar o saga de fast man inte far. *supertont* Det ska bli presentletande till en viss basta kompis och en viss basta mamma. Sen blir detmack lunch hos oss och sen kan de nog bli ett par glas vin innan vi aker hem och firar min lilla mamma som fyller 45 ar idag! hipp hipp hurra!

Som Lasse skulle sagt ( oj sen nar ar jag lasse fan) allting ar nastan perfekt.
Nu kommer pappa snart och ater lite frulle har sa nu maste jag ga.

Hej med er!

Kommentarer
Postat av: ida

yes, jag har smittat över lasse-känslan! så det är dyngfest på fredag? puss

2008-04-08 @ 18:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback