IKEA

Lyckan att ga pa ikea och valja ut mobler till var lagenhet ar total. Sa himla kul. Och eftersom aaron inte bryr sig namnvart sa far jag valja de mesta. Den har gangen blev det soffa, skrivbord, soffbord, badrumshylla, verktyg och sangsben. Allt blev kanonfint. Aaron sager att jag ar som en man nar jag skuvar ihop mobler och dricker ol. Och en liten rap da och da.
Jag vet inte men jag kanner mig sa nyttig nar jag skruvar ihop dem. Och duktig framforallt.

Idag fyller min kara van Jessica 21 ar. Sa da kan de nog bli ett glas vin eller tva.

Men forst blir det jobb. Inte sa illa idag faktiskt. Hoppas vi far in nat snyggt idag som jag kan kopa om tva veckor nar jag far lon:) Ar sa pank. Men men.. jag har ju en fin soffa iaf.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej gumman! Va härligt det låter, jag vet precis hur det känns! Och att skruva ihop alla grejer själv är jättekul så länge det går bra, hehe! Önskar jag kunde vara med och fira Jessica imorn...men vi har det bra här och jobbet går fin fint! Trivs som fisken i vattnet som Jessica skulle säga!!! Ha det så bra! Saknar dig!

Postat av: slem

härligt med nya grejer.. jag väntar på inflyttningsfest.. och jessica fyller väl ändå 22 och inte 21 :)

2008-04-11 @ 14:03:18
URL: http://slem.blogg.se
Postat av: ida

hahaha, sen nar fyller hon 21??

2008-04-12 @ 16:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback