det här är äkta kärlek.

Nu vet jag hur det känns att älska någon på riktigt. Gud vilken tönt-fjortis-blogg det här är men det skiter jag i.


Han får mig att må så otroligt bra. Andra killar har fått mig att känna mig ful, konstig, svartsjuk eller jobbig. Men inte han. Han får mig att känna mig stark, snygg och alla bra saker jag kan komma på.

Igår natt drömde jag om mormor igen. Det var julafton och hon var där fast hon va jättesjuk. Hoppas att det slår in. Jag vaknade och grät hur länge som helst. Hela tiden låg Aron och höll om mig och klappade mig på huvudet.

Jag har haft ganska många obetydliga pojkvänner i mina dagar. När jag har vart ihop med dem har jag så fort jag fått chansen gått igenom alla SMS dom har skickat och tagit emot, alla mejl som skickats och tagits emot. Varit en riktig psykbrud med andra ord. Och så var jag med Aron också i ungefär 3 månader. Men när man aldrig hittar nåt så känner man sig ju lite dum efter ett tag. Så nu har jag slutat med det för gott.
Så fantastisk är han. Och nu är det bäst att jag städar i skåpet i vardagsrummet innan han kommer hem från skolan. Han är och gör nationellt prov i svenska för invandrare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback