jahopp

då var man ledig då. men jag som skulle ta tag i mitt körkortskort idag. har betalat 150 kr för att få hem den där lappen för typ ett halvår sen men sen dess har jag aldrig varit tillräckligt snygg för att ta kortet. Men så idag när jag har all tid i världen så skulle ja gå ner och fixa det. O så snöar det. Mitt hår kommer ju att va helt förstört innan ja kommer ner till stan.

Oj va jag låter ytlig. Men nu när jag gjort sån big deal av det så måste det ju bli bra.

Inatt drömde jag att min mormor var frisk igen. Att hon såg ut som sig själv igen och att vi satt på deras altan på landet och snicksnackade som vi alltid gjorde förrut. Som när hon mutade mig och Jessica med en flaska Blue nun för att vi skulle sitta och skvallra om alla andra på ön med henne. Nu känns det inte som att hon är samma person. Men det är jobbigt att tänka på att hon ligger där på kvällarna helt ensam. Och att hon kanske inte ens kan vara med på julafton. Det är så jävla orättvist.
Känns som att ja trängt bort allt när det har vart så mycket med skolan och jobbet och allt. Men nu bara släpper proppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback