NU är det över!

Efter månader av jobb och massor med plugg så är jag äntligen klar med skolan och har fått MVG i alla mina kurser. Känns sjukt bra att allt detta lönade sig till slut. I helgen är jag ledig fre lör sön. På fredag ska vi hem o fira Jojjo som fyller 20 år. Vin och smörgåstårta har utlovats. På Lördag ska vi handla och sen blir det Luciashow på skogsslotten. Sen är det 20 årsfest igen ned buffé och ännu mera vin. '

Synd att det är tjejfest så Aron inte får följa med. Men men..

Snart blir det jobb på Gina Tricot. Ja trivs himla bra där. Men till hösten måste jag börja plugga. Det bara är så.


Känns nästan lite sorgligt att vi inte ska sitta såhär längre och förhöra varandra. O inte sitta alls för den delen. Jag vill faktiskt inte att hon ska flytta. Känns jävligt segt iaf. Men jag ska komma och hälsa på ofta.


Men nu är bloggen på fötter igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

kul att du har stavat skogsslotten.. som att vi skulle till nåt slott! kom och hälsa på mig en gång i månaden tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback