Otten is finished

Helt seriöst. Hade verkligen askul igår men om vi inte hade vart 12 tjejer som va packade och dansade till samma gamla grease-medley som för 5 år sen så hade jag vart så jävla förbannad. Typ inget folk där alls och när jag bad DJ:n att spela nån typ av födelsedagslåt så  hade dom ingen och inte hade han nån mikrofon heller så han kunde skrika ut nån grattishälsning heller.

Men vi va ju faktiskt där på skoj. Till vårt försvar. Andra va ju där på allvar. Stackare.

Och så hade jag mina suuuperhöga skor på mig och vrickade foten så jag var tvungen att sätta mig ner ett tag. Sen va det bra igen. Trodde jag. Idag är  det värre än värst och jag kan knappt stödja på foten.

Men stort grattis till min lilla syster iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback