sjuk igen

är hemma från jobbet idag. JA KÄNNER MIG INTE SÅ BRAAA!

Imorrn är det sista proven för skolan. Sen är jag helt fri. oj va skönt det ska bli. I fredags hade jag en underbar kväll. Började med kanongod middag hos Jenny och lite singstar.
Sen blev det teaterbaren. Himla mysigt att bara sitta och snacka skit och dricka drinkar. När vi satt där så kom det fram en liten blond tjej och säger: Jag vet att du hatar mig o så men jag vill bara säga att du är en sån beundransvärd person. WHAT! Har aldrig sett henne. Men hon tycker iaf att jag är en beundransvärd person. De va ju kul.

Sen dansade jag och Jessica på palace som det var 1999. Fy fan va kul de va.

Ska försöka plugga lite nu, Men det är tungt i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback