Womanizer

Förra helgen när jag skulle köpa en pizza efter krogen va de en tjej som blev skitarg på mig för att jag sjöng fel i Womanizer. Jag blev förbannad och frågade henne om hon trodde jag hade uppträdande där. Då drog hon igång och sjöng hela låten som den skulle va. Då drygade jag mig och sa att hon måste ha ett sorgligt liv om hon hade memorerat texten till Womanizer.

Och nu sitter jag här med min nya MP3 och texten till Womanizer och försöker lära mig. Sorgligt vareja.

Snart ska vi åka iväg till jojan men vi har blivit singstar beroende. Börjar förstå Lina i Ensam mamma söker.

You you you are Womanizer Womanizer...

Kommentarer
Postat av: bex

Haha vilken mojjetjej=) (har lärt skåningarna det ordet)

2008-12-13 @ 08:50:34
Postat av: jenny

hahahaha womanizer bästa låten bäst idag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback