Det har kommer att sluta illa...

Ikvall har vi avskedsfest. Jag kommer tjuta ihjal mig. Men kul ska det bli. Verkar som att en hel del folk kommer att komma. Men i London ar det inte riktigt som hemma.. Om man bjuder nan hemma och dom sager "ja, jag kommer defenitivt, vi ses dar" sa ska man inte alls ta for givet att dom kommer. Det betyder ungefar "jag kommer om jag orkar"..

Men men.. forst ska vi till TGI fridays och ata middag och dricka cocktails. Sen bar det av till Ben Crouch's tavern. Satan va kul det kommer bli. Ska ha pa mig min lilla kjol som ja kopte igar, nar jag, Erin och Liam var och shoppade.

Glommer mer och mer varfor jag vill aka hem sa desperat. Men det kommer att bli bra. Ska bli sa skont att umgas med alla vanner igen. Eller alla och alla.. Jessica och Ida ar val egentligen dom enda som kommer att vara hemma.. Nu ska jag iaf ga och kopa harfarg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback