Sjalvgod.

Nee de ar inte darfor jag lagger upp detta.. Johanna behovde ett kort pa mig.. image109

inte sa vidare varst bra men men.. det gar ju inte gora guld av kattskit..

For ovrigt sa har min dag varit piss. Ingen har nagra pengar sa ingen kommer o handlar i varan lilla affar.. och da gar tiden sa sjukt langsamt. Tur man har bra jobbarkompisar.
Pa tal om folk som inte har nagra pengar sa ar jag defenitivt en av dom. Och langt kvar till lon ar det ocksa. Javla kit. Hatar att vara fattig. Men snart ar det over med det forhoppningsvis.

Nu ska jag val ga och dra nat gammalt over mig..

Kommentarer
Postat av: johanna

jag behövde en 5x5cm bild på dig, så visst är du nog lite självgod som lägger upp en närbild på dig över hela bloggen!!

2008-01-11 @ 01:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback