11 timmar...

... har jag sovit inatt men jag ar trott iaf. Kanner mig som en javla pensionar. LIgger och sover halv elva och sen vaknar halv tio. Och nu ligger jag och oroar mig for hur jag ska ma imorrn bitti istallet for att tanka pa vad ja ska ha pa mig eller hur kul de ska bli ikvall.

I september kommer mina topshop vanner pa besok sager dom. Men man ska inte lita for mycket pa vad dom sager.. men sjukt glad skulle jag bli om dom gjorde det. For vi hade sa sjuuukt kul.

Snart ska jag ivag och jobba. 4timmar. Kanns okej anda. sen blir de grillning?! men vadret ser ju inte allt for lovande ut.

Ja de va val egentligen sa mycket jag hann att skriva innan aaron hade diskat fardigt.. det ar bast att inte ga upp om han diskar for da kanske han vill att ja ska hjalpa till tvivale.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha har du sett bilderna på saras blogg från er inflyttningsfest?

2008-05-06 @ 01:53:56
Postat av: Karin

tjena Malin eniro anställer igen om du fortfarande är intresserad av jobb. kolla på ams.se

2008-05-13 @ 09:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback