Ja ma han leva!!!

Idag fyller min alskling 26 ar. Da ska vi ha kalas. Imorse vackte jag honom med frukost pa sangen, ljus och sang. Han blev himla glad och verkade glad over webkameran som han fick ocksa.. sa att vi kan prata med hans foraldrar. Och ikvall blir det kalas med smorgastarta. Har gjort den nu pa morgonen och det verkar som att den kommer att bli god..

Men forst ar det jobb som galler. Har ont i magen varje dag nar jag gar dit. Hatart.. sa om nan vet nat jobb som jag kan fa sa far ni garna tipsa.

Men nu ska jag stada och fejja infor kalaset..
32674-101
grattis till dig min kompis!!!



Kommentarer
Postat av: ida

duktig du är som gör smörgåstårta och allt! hälsa grattis från mig!

2008-05-19 @ 14:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback