Runkbollen

Aaron fyller ar den 19 maj. Sa som den goda flickvannen jag ar haller jag pa att planera vad jag ska ge honom i present. Han ville ha en powerball. Nan slags boll som man ska snurra i handen sa att det blir varldens motstand. Jag tyckte att det var idiotiskt, sarkillt nar jag sag att den lilla bollen (som man drar igang med ett snore) kostade 299 svenska kronor.
Men iallafall, igar nar vi hade trottnat pa att vanta pa raggartaget och gick ner pa stan istallet sa kopte han bollen sjalv. O fy fan va kul vi hade. Hela kvallen. Och vilken muskel man tranar. Runkmuskeln. (kommer ni ihag hur killarna jamforde vem som hade storst.. och den som hade det, runkade mest.. eller det kanske bara var i svartinge.) Men snart kommer aaron och jag har underarmar storre an lar. For det roliga ar att det finns en matare pa bollen sa man kan se vem som ar snabbast. Helt klart beroendeframkallande.


image118
Men den ar nog faktiskt vard pangarna. For aaron hade varldens traningsverk i morse.

Kommentarer
Postat av: jenny

jo jag vet precis vad du menar med runkmuskeln.. det höll vi på med i mora med.....

2008-05-16 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback