Tredje gången gillt.

Jag och Aaron har vart tillsammans i ett och ett halvt år. Under den tiden har han missat tre olika flyg. Idag missade han det tredje. 
Första gången missade han alla hjärtans dag som jag hade planerat och längtat massor till. Andra gången missade han hela resan till sverige med skidåkning och allt.
Idag missar han en ledig dag tillsammans. Och nu är jag tjurig och besviken.

Så idag ska jag röka i vardagsrummet, för det får jag inte när aaron är hemma. O så ska jag nog köpa en flarre vin. Och sitta här som en gammal alkis.

Och imorrn är det jobb igen.

.....

nee nu ringde han och va jätteledsen. Han hade åkt med det första tåget som gick i morse men missat planet iallafall. Stackarn. Men han hade fått ett nytt flyg klockan 13.30.. så det var ju bra iallafall. Så jag ska nog laga lite mat till honom så vi kan ha en riktig myskväll.

NU: Skilda Världar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback