Veckopeng.

Eftersom min lon brukar ta slut runt den 30 varje manad och eftersom jag ar ett stort fan av lyxfallan har jag bestamt mig for att gora nagot at det. Sa nu far jag veckopeng. Det fungerar sa att nar jag far lon sa betalar jag alla rakningar och sant. Det som sen blir over delas pa fyra och det ar hur mycket jag far i veckopeng.

Efter min forsta vecka sa kan jag konstatera att det ar en mycket bra ide. Jag holl mig inte exakt inom ramen men man kanner att man inte slosar lika mycket bara for att man fatt lon. Men tanker efter lite extra. Sa som man gor i slutet pa manaden.
Och jag maste komma pa ett satt att spara ihop typ 30 tusen pa 8 manader. Vilket kommer bli knapert. Men till Nya Zeeland ska vi. Funderar pa att boka nu. Sa bara maste jag ju ha pengarna da. Sa om nan har ett jobb till mig sa blir jag glad.

Den har veckan ska veckopengen racka till utgang, elrakning och aarons present. Forslag pa presenter mottages tacksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback