...

Det är inte lika kul att vara positiv när det är grått och tråkigt ute, man har sjukt mycket och göra i skolan och börjar tröttna lite på jobbet.
Borde verkligen rycka upp mig lite men det är faktiskt inte så kul.

Lista på saker ja ska göra när skolan är slut:
Sova sovmorgon
Baka bullar
Rensa gabberoben
Mysa
Fixa o greja här hemma

Och så har jag ju som sagt lovat Aron att vi ska ha minst en dag i veckan i sängen.
Vi har bestämt att det är slut på engelskan här hemma nu. Han är så duktig. Imorse ringde han och bokade klipptid helt själv.

Nu har jag bestämt mig. Inge mer tjaffs. Nästa höst börjar jag plugga. Men jag vet inte vad än. Så om det är nån som har ett förslag på program Norrköping eller Linköping som är kul så är jag öppen för förslag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

förutom att plugga imorn ska vi se slutet på the secret!! så det så. det är slut med deppet nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback