Första advent

Idag har vi haft supermysdag. Och jag har fixat vår allra första adventsljusstake, men för att det första ljuset inte ska brinna ner så sparar vi de lite. Så nu åker Aaron omkring med sin radiostyrda helikopter och försöker släcka lågan med propellern. Leksaker är bra presenter till små killar på 26 år.
Men nu börjar jag få en jävla ångest för att jag inte har pluggat nåt i helgen. Känns inte så bra. Men Aaron säger att jag måste vara ledig ibland.

Jag älskar våran lägenhet så himla mycket. Det är verkligen så mysigt och hemma här. Och Aaron och jag har det jättebra nu. Men är det inte lite berg och dalbana för alla? När vi bråkar så handlar de nästan uteslutande om vem som ska göra vad hemma. Med disk och städning och sånt. Det är ju aldrig nåt allvarligt som typ svartsjuka eller otrohet. Jag tänker på det ofta. Att vi har ett så himla bra förhållande, att han är den bästa killen. Ungefär som man tänker att sina föräldrar är så mycket bättre än alla andras föräldrar. Så är det ialla fall. Jag har världens underbaraste kille. Oftast ialla fall. :)

Nu ska vi mysa.

Kommentarer
Postat av: bex

Låter som ett mycket bra förhållande, glad för din skull!!

2008-12-01 @ 22:40:16
Postat av: Bartender Jens

Låter som ett klassiskt förhållande, ibland bråkar man, ibland är man lyckliga och ibland vill man kanske vara för sig själv en stund. Det viktiga är att man växer tillsammans. Har dock svårt att se en framtid för er om han inte tar tag i sin svenska. När jag har pratat med honom så har jag haft svårt att förstå honom. Till hans försvar ska jag väl tilläga att det var på Trädgårn och både han och jag hade väl fått nåt glas för mycket i oss, men jag anser ändå att man bör anpassa sig bättre om man byter land, ta det inte på fel sätt. Han är rund o go, men var lite hård mot han så blir det nog bättre. Lycka till.

2008-12-02 @ 09:02:40
Postat av: Malin

Bartender Jens: Oj oj.. sen i somras har det hänt grejer kan jag säga. Han går faktiskt på svenska kurs tre gånger i veckan och förstår ganska mycket nu men det kan inte va lätt. Jag tycker att han har offrat och anpassat sig jävligt mycket och vi har inte ens bott här ett år. God jul på dig!

2008-12-02 @ 14:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback