När gud skapa Linköping, då släppte han en stor skit, sen sa han; det där är Linköping.

måste tyvärr gå emot mina instinkter och säga att Linköping är en underbar stad. I fredags var jag på 80's back festen. Sjukt kul.. men ja kunde dock inte blogga om det igår. Ulrik och jag hade mycket att prata om. Så igår satte jag aron på att svara på alla telefoner och ta emot klagomål från tjuriga grannar. Han är så snäll min kille.


dom har satt upp en skitstor discokula i tågtunnlarna. Det uppskattas.


sofie och jonas i fredags natt. Jonas och jag tyckte att det verkade smart att dra i oss en vinare innnan vi gick och la oss. Därav Ulrik.


o så va de så himla fint ute när jag snubblade hem kl 11 i lördags morse

Kommentarer
Postat av: Jonna

discokulan är ju fan dagens höjdpunkt!

2008-11-02 @ 23:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback