psykbryt

Jag och Aron är osams och nu har jag fått reda på att jag ligger massor efter i skolan. Oj vilken underbar dag. Resan till stockholm kommer bara att kännas stressande. O det är ju inte så kul iallafall om vi inte ska prata med varandra.

Så nu är det diciplin som gäller. Inget mera Oprah eller Vakna med the voice! Nu är det 30-talets depressioner och andra världskriget som ligger på prio 1!

Men men..ska försöka vara positiv. Jag lär mig ju himla mycket iallafall. Nu måste jag duscha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har faktiskt tänkt på det. när man har pluggat till ett prov och faktiskt känner att man kan ALLT som står på typ 100 sidor i boken.. sen så fort jag är klar så känns det typ som att all information bara rann ut genom örat eller nåt. vem fan kommer ihåg nåt om reformationen och napoleontiden nu liksom?

Postat av: Farsan

Kämpa på gumman jag tror på dej!!!

2008-11-12 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback