Till anonym

efter den 11 dec kommer en nylansering på den här bloggen. Kanske till och med blir fest. Snittar och vin.

Idag har jag tagit sovmorgon till halv 8 och kollat på the voice men jag har redan dåligt samvete. Men förutom sinnessjukt mycket plugg idag så har vi lite andra aktiviteter.

Jag error och
sis ska baka pepparakor.
Sen ska jag, Franko och johanna gå till erikshjälpen
SEN kommer klorinet in i bilden. Johanna och jag ska bleka tights med klorin i mitt handfat.

Men först, jämförelse av tre klassiska engelska litterära verk. Jippiii!! Hejja!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha så skadade vi är. jag vaknade också vid 8 av mig själv(!!) och såg the voice. men assååå jag kommer till dig efter träningen istället. blir så styrigt här annars. och mycket att bära.

tjing

Postat av: Johanna

helt serri. vi har nylansering för din blogg med snittar och vin den 11:e. plus att vi fira att vi slipper skolan då..

2008-11-26 @ 19:26:42
URL: http://jaghamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback