Vita hästen e laget som aldrig tappar taget..

Igår va vi på hästen. Aron va helt facinerad så nu ska han köpa skridskor och sen ska vi åka en gång i veckan. Vi får väl se hur det blir med det.
Hade glömt hur mysigt det är att gå på hockey. Korv, kaffe och lite fart i spelet. Skillnad mot IFK där man får sitta (ute) och vänta på ett mål som kanske kommer. Tror matchen igår blev 8-4. Då har det hänt nåt iaf.

Den här veckan kommer vi få flytta hem igen. Det ska bli skönt så att jag och Åron kan va själva lite men det är ganska mysigt och bekvämt att bo här. Skitabra att kunna plugga med Johanna hela tiden. Ena dagen är jag dyngpepp och tvingar henne att plugga och nästa dag är det tvärtom. Men nu är det bara till den 19 dec. Sen är det över. Kommer kännas lite tomt tror jag. Det är ändå rätt så kul att plugga.

Men nu har jag lovat Aron att efter jul ska vi ha minst en dag i veckan som vi inte går upp ur sängen alls. Såna dagar hade vi många av när vi bodde i London.
Då ringde vi in oss sjuka till jobbet och låg hela dagen och kollade på filmer och ritade gubbar på hakan och tog kort på det. På eftermiddagen när vi började bli hungriga beställde vi en pizza på nätet från pizza hut som vi fick hemlevererad. Sen när kvällen kom tjatade jag på Aaron enda tills han gick och köpte två flaskor vin och ett paket benson & hedges. Va bra det känns att vi tog vårt samhällsansvar i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback