Waynes

Sitter på Waynes och dricker cola och pluggar mellan morgonmöte och jobb.
När jag var yngre fikade vi fan jämt men sen slutade vi. Tre anledningar finns.
1. Efter artonårsdagen går man ju hellre till Olearys och tar ett glas vin än ett glas cola på soda?!
2. Jag smygröker inte längre. Och föresten så får man ju inte ens röka inte längre.
3. Har ingen att fika med. Alla mina kompisar som jag brukade fika med har flyttat från stan och det känns inte så kul att fika med Aaron eller Jessica. Typ sitta hemma o kolla på TV och prata och sen komma på att man ska gå ner till nåt fik för att sitta där och prata istället. Och för ca 70 riksdaler också.

Så. Fika är onödigt.

En sak till. Jag vill börja plugga här i Norrköping till hösten. Om det fortfarande är nån som läser här och har förslag på nån kul linje att gå så tar jag gärna emot de tipset. Eller varning på nåt dåligt program är också välkommet.

Kommentarer
Postat av: malin

sjusköterska är alltid roligt :)

2008-11-27 @ 15:56:17
Postat av: Johanna

jag skulle läsa PA i linköping om jag var du. dels för att det verkar roligt, jag tror att du skulle passa på det programmet och dels för att jag ska söka det om jag inte kommer in i lund eller uppsala (troligtvis så gör jag ju inte det....)

då kan vi sitta och skriva nyckelord ihop hela dagarna. jippi!

Postat av: Sara

Om du gå en teknisk linje så kommer du bara se killar hela dagarna. mest nördar förvisso, men ändå. Tekfak har dessutom mer pengar och har därför lite bättre utbildningar och har bättre regler på fester och sånt, typ. Filfak har dock oftatst slappare linjer, dvs inte plugga typ matte från morgon till kväll.

men linje vet jag inte riktigt vad jag kan tipsa om. vad är du intresserad av?

2008-11-29 @ 11:54:51
URL: http://saraelenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback