what a wonderful world

idag när jag gick på stan själv så började jag att dyngtjuta inne på DUKA. Så jag gick och satte mig längst ner i affären i typ en halvtimme innan mamma kom från friskis. Det bara rann över. Alltihop.
Först började jag sakna London såhär i juletider. Det är så mysigt att sitta på nån pub med alla sina kompisar när det är helt mörkt ute. Och där är alla glada och trevliga. Dom flesta svenskar är ju så sjukt tjuriga. Cheer up för fan.

Sen grät jag för att min mormor är så himla sjuk nu och det vill inte jag att hon ska vara. Jag vill att hon ska vara pigg och glad och att vi ska fira jul hemma hos dom som vi alltid gör. Stackars mormor o behöva ligga själv på sjukhuset på kvällarna.
Hon är verkligen ingen sjuk person. Det passar henne inte att vara sådär sjuk. Hon ska va lite bitsk och skojig och springa efter bålisar med radarn och inte ligga sådär.

Kommentarer
Postat av: bex

Usch då, det lät inte roligt. Hoppas att hon blir bättre. Jag håller med dig, folk får fan ta o bli trevligare!

2008-11-07 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback