Busy life

Snart ska jag bika iväg på min nya (begagnade), rosa cykel som jag har fått av min älskade mormor. Jag ska göra mitt första engelska prov idag. Johanna fick 55 av 58 på sitt. Så jag måste slå det om jag ska ha hedern i behåll.

Jag läste lite studieteknik i boken. "Försök få din familj att bara prata engelska en morgon i veckan för att utveckla ditt tal" Eftersom jag och Aron bara pratar engelska hemma och han hjälper mig med alla uppgifter så kommer jag DÖ om jag inte får MVG i engelska.

Jag gillar min nya livsstil där det inte finns utrymme för den lathet som jag annars faller för. Idag till exempel så ska jag plugga engelska prov, skriva engelska prov, plugga historia, luncha med världens bästa Lotta, städa lägenheten, ringa försäkringsbolaget, betala in komvux och gå på bio. That should keep me busy..

Jag saknar Aron väldigt mycket. Han ringde sent igår kväll och hade precis kommit hem från att ha tappat en dyngstor glasskrivbordsskiva i golvet så att den gick sönder o han fick ligga o plocka glas ur heltäckningsmattan hela kvällen. Kraken.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: johanna

frågan är ju hur bra det egentligen gick med att plugga historia, religion, städa lägenheten och diverse.. man hinner bara med det skojiga är jag rädd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback