I'm back!

Nu när jag har fått min underbara lilla dator så kan jag ju börja blogga igen. Först ska jag säga att jag älskar min nya dator. Den är mini.



Så nu sitter jag här och hoppas att jag ska få jobbet i Linköping så jag kan pendla och leka med min nya vän.

Men men enough about dä..
Anledningen till att jag inte skrivit på skitlänge är att jag har varit arbetslös. Aha.. tänker ni, då borde man ju ha all tid i världen att skirva blogg. Men om jag ska va helt ärlig så har jag aldrig haft så mycket att göra som jag har haft den här månaden. Men nu har jag börjat plugga på komvux på distans och jag bara älskar det.
Och så har jag fått ett extrajobb på Europris. O varje gång nån frågar vad jag gör så skäms jag. Asnördigt ja vet men det bara blir så. Egentligen. Spelar de nån roll om man jobbar på ICA eller Europris? Det är ju samma skitjobb alltihop. Men Europris låter så tattigt. Jaja.. men i veckan ska jag få besked om en tjänst på Gina Tricot i Linköping. Jag vill sååå gärna ha det jobbet. Så håll tummarna för mig,

Jag va på intervjun i fredags och det kändes bara så bra. Ja tyckte själv att ja sa så mycket vettiga saker och att det såg ut på dom som att de tyckte att det jag sa var vettigt. Men man vet ju aldrig. Men jag har så höga förhoppningar på det här att om jag inte får det så kommer jag att bli såå arg och ledsen och jag behöver inte det just nu. För nu är mitt liv så bra och jag vil bara att bra saker ska hända mig.. of course. Men men.. nu ska jag plugga historia A.

Ta god hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback