Jag + Aaron= love forever

Jag och Aaron gick ut och gjorde stan igår när vi skulle fira att vi stått ut med varandra i hela 2 år. Först blev det succé med presentutdelningen. Han fick den här:
 

Sen blev det en underbar middag på Manésa. Gillar konceptet med tapas. Små grejer som man kan äta hur mycket eller hur lite man vill av. Älskar det stället nu. Men en tjej som jobbar där är en riktig c u next tuesday. Kommer ihåg henne från när jag jobbade på palace?! Min första dag så stod jag och bytte om och skulle stänga av ljudet på min mobil o då kollar hon helt snett på mig och säger - Kollar du om din pojkvän har ringt eller? Jag, 16 år blir jätterädd. Jag va sån jävla tönt när jag va yngre. Men iaf, sen dess har jag inget till övers för henne. Jag är inget långsint, de här är ju bara 6 år sen.

yada yada yada...

sen gick vi till bomull och drack en supergod mojito. Sen kanske vi borde gått hem. Men icke. Vi är inte såna. Ska de va ska de va ordentligt. Så vi gick till Vasa. Och dansade och drack drinkar med finska Pelle och Rickard från Gävle enda in i gryningen. Det var den bästa kvällen vi haft på länge. Tror att jag står ut minst 2 år till.


Kommentarer
Postat av: johanna

hahahahaa va söta ni är. det jobbar f ö en så jäääävla trevlig tjej där osm gick på haga. bara lite sådär i kontrast till vad du skrev om den andra tjejen.

blev du mätt av matoset igår också eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback