Nyheter varje vecka. På Gina Tricot!

Jag ääälskar mitt nya jobb. Alla är så sjukt gulliga och vi har så kul tillsammans. Man får uppskattning när man gör nåt bra. Det är jag inte van vid från Vero Moda. Helt seriöst, att bli sparkad från Vero Moda är det bästa som har hänt mig på väldigt länge. Jag kommer ihåg den där dagen.
Vår distriktschef Sara kom in och sa att hon ville "sitta ner och ha ett snack" med mig. Då fatta ja direkt. Hon sa att de valt att avsluta vårt sammarbete. Sen gick jag hem och tjöt lite. Men sen tänkte jag. Fan va bra, nu kan jag äntligen få arslet ur vagnen och skaffa ett jobb som jag trivs med.
På kvällen gick jag och Aaron ut och åt på bishop och skålade för att jag fått sparken. En underbar men jobbig månad senare bestående av förnedrande CV utdelning och underbara veckor på Malta och på landet så fick jag mitt jobb. Allt tack vare positivt tänkande!

Jag tror stenhårt på att om man är positiv så kommer bra saker hända. Är de nån mer än jag som läst eller hört något om The law of attraction. That's what Im talking about!

Nu kom jag ifrån ämnet lite, Jag vill bara tala om att jag trivs på mitt nya jobb alldeles förträffligt och att Vero Moda kan ta sig i arslet.

Snart kommer Jojan hit o då ska vi se Legally blonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback