Pull a sickie

Ringde komvux och sa att jag tyvärr inte kan göra min muntliga redovisning idag för jag är så fruktansvärt sjuk. Och jag tror att hon gick på de för ja rökte typ ett helt paket cigg igår och rösten är helt paj.
Men de gör inget. Kan göra den på onsdag istället. Komvux på distans passar mig som handen i handsken. Så jäkla kul att lära sig en massa nya saker varje dag och sitta och känna sig intelligent.

Ikväll ska jag och Jessica på VIP kväll på gina. Plockmat och lite sånt. Och tydligen ska alla byggjobbare som vart med och byggt butiken komma, så jessica kanske kan hooka up med en hantverkare, precis som hennes spåtant lovade. Hoppas hon får allt som spåtanten lovade för det är hon värd.


Kommentarer
Postat av: slem

fan vad coolt om det skulle bli så.. jessicas spåtant kan ju fan spå på riktigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback