slut som artist.

I natt sov jag 12 timmar vilket borde innebära att jag skulle vara jättepigg idag. Så jag gick upp 9 och satte igång med pluggandet. Och jag har pluggat tills nu. Med kortare uppehåll för att köpa post its och att mamma o pappa va här o drack kaffe. Men det känns så jävla bra. Det är ju så sjukt kul o plugga. Men man får inte så mycket gjort på en dag. Inte så mycket som man tror i alla fall.
Och den här veckan är jag bara ledig på torsdag. Jävlar va ja kommer få plugga då. Men ja kan ju plugga på tåget och bussen också. Bara lite mer än 3 månader kvar. De kommer gå bra. Bara ja höjer mig i Eng A, Eng B och Historia A är jag nöjd. Religion och psykologi tar jag mest för att det är intressant och för att jag måste läsa på heltid för att få studiebidrag. 2500 extra i kassan sitter fint.

På onsdag har jag och Aron vart ihop i 2 år. Jag har köpt ett skitfint knivställ som föreställer en gubbe i plast som har knivarna stuckna i sig. Vill inte lägga upp en bild om han skulle se de. Grejen är att jag tar i stort sett för givet att han ska glömma bort de. Och de ska bli kul o se minen på honom när jag har köpt en så fin (och svindyr) present och han inte har nåt alls att komma med. Jag höll på att pika och påminde för ett tag sen men nu känner jag bara att det är hans egen sak att komma ihåg. De är fan ingen som påminner mig. Men förhoppningen är att han ska bli helt förstörd över att ha glömt det och make up for it med en sjuuukt bra present! Kan de va nåt?

Nu ska vi lägga oss i sängen och kolla på Seinfeld om han har diskat klart nån jävla gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback