The Secret

The law of attraction. Ni kan säga vad fan ni vill men sen jag började tro på detta så har sjukt bara saker börjat hända mig. Jag fick ett jobb som jag trivs med, pengar rullar in. Idag fick jag ett mail tillbaka från Vero Moda där de ber om ursäkt för att ha betalat mig fel och att jag ska få ersättning nästa månad. Jag får bra beryg på allt jag skickar in på komvux.

78 AV 80 PÅ ENGELSKAPROVET!

Så jag kommer fortsätta tro. Och be om det jag vill ha, och om jag vill tillräckligt mycket så kommer det till mig.

En sak som är bra för att en dag ska bli bra är att starta dagen med nåt vackert och positivt. Jag cylkar igenom carl-johans parken varje morgon. Det är så sjukt vackert. Så när jag cyklar förbi där ler jag lite för mig själv och tänker på allt som jag är tacksam över. Det mår man bra av.

Nästa steg blir att skaffa en visionboard. Ni som kollar på Oprah regelbundet vet vad jag pratar om. Men jag har inte tid att förklara för nu ska jag lägga mig till sängs med min underbara thunder from down under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback