VIP

Jessica och jag hade dundermysigt på VIP kvällen igår. Först gick vi till en pub och åt lite mat och drack ett glas vin. Sen gick vi till gina och då vart det ännu mer mat och ännu mer vin. Live musik framfört av två män i smoking. Jättemysigt o vi gick o kollade på kläder och drack lite vin.

Sen händer det. Dom drar igång Singstar. Körde nog en sju åtta låtar. Jävligt kul men nu känns de lite pinsamt. Men men, de får man väl bjuda på.
Men i alla fall.. Sen köpte Jessica massa fina kläder som hon tyckte jättemycket om. Sen satte vi oss på tåget och åkte hem. När vi gick av tåget och hämtar cyklarna kommer hon på att hon glömt påsen på tåget. Så nu håller jag tummarna för att hon ska hitta den.

Johanna har åkte till london igår. Hoppas dom har det bra. Eller föresten hoppas dom har det skit så hon lägger ner flytten till london. För jag vill faktiskt inte att hon ska åka.

Nu borde jag plugga istället för att hålla på med det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback