Ett dröminlägg igen, så du kan titta bort Johanna..

Inatt drömde jag så himla otäckt. Aaron låg med en viss person som jag spelade fotboll med när jag va liten. Och sen gjorde han slut med mig. Bara sådär.
Jag grät ingenting men jag var så JÄVLA arg. Och jag gav mig fan på att göra hans liv till ett helvete.
Det gick ganska bra. Aron var tvungen att lämna landet eftersom han har familjevisum och så hade han inga pengar så han va tvungen att flytta ihop med sin mamma. O så bankade jag skiten ur han och när han skulle slå mig tillbaka så väste jag bara "Don't you dare to hit me"

Sen vaknade jag och blev så underbart glad att min Aron va där, lika underbar och lojal som vanligt. O så låg han och pussade på mig och försäkrade mig om hur mycket han älskar mig och att han aldrig skulle göra så.

Men det sjuka är vad han hade på sig i drömmen. Turkosa kalsonger med mussepiggtryck på. Exakt samma tryck som jag hade på en scarf när jag va liten. Och.. o nu kommer det sjukaste.
Astighta våtdräktsbyxor med påsytt sjögräs som blev som fransar. Pörrit.

Kommentarer
Postat av: ida

haha, vilken sjuk dröm. men jag är väldigt nyfiken på vem han låg med? om tre veckor är det fest :)

2009-04-01 @ 21:15:55
Postat av: malin

de ska jag tala om för dig lilla ida när du börjar uppdatera din blogg lite bättre.. fan va kul det ska bli att du kommer hem snart!!!!

Postat av: johanna

tycker att det ar fint att du tar hansyn till mig forst i alla drominlagg. haha fast jag gillar dina drommar ratt mycket anda. svintighta vatdraktsbyxor ar ju hett.

2009-04-06 @ 00:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback