Gla påsk

Idag har jag Aron och Jessica tjuvstartat påsken med påskmat, påskmust och påskägg. Jessica och jag är ju inte direkt några hejare på att laga mat så det kokade över och kokade inte alls och så vidare men till slut så blev det sjukt gott.


Såhärmysigt har vi det i vårt lilla kök den 10 april 2009.


Detta var vad vi åstakom. Omeletten var det som va knepigast men den blev himla go till slut efter mycket om och men.


Sen vart vi så trötta att vi drog in madrassen i vardagsrummet och låg och kollade på talang.


Sammanlagt har vi ungefär 3kg godis hemma nu. Och vi äter ju inte ens godis.


Och när man äter sådär mycket godis blir man såhär tjock.

Nu har Jess precis gått hem så jag ska nog släpa tillbaka madrassen och kolla på webtv. Aron är ute och gör stan med Lars och jag hatar att gå och lägga mig själv. Och imorrn är det sista dagen för mig i min lilla butik.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback