His name was Aaron, he was a faggot. With yellow feathers in his hair and a dress cut down to there.

Idag är en bra dag. Sovmorgon och allt. Känns som att man är lite ledig och sen ska man in på jobbet och titta på alla fina kläder. O ja som inte ska handla nåt förrän ja ska till London. Men igår kunde jag inte hålla fingrarna i styr och köpte två bikinisar. Förra året va ja ju tvungen att ha en och det slutade med att jag köpte en på H&M trend. En blommig med volanger på. Kände mig som ett riktigt rikspucko hela sommaren.

Men dom här två är mera jag.. Aaron tyckte att jag såg ut som en pinuppa i den rödprickiga. Men jag ska bespara er min blekfeta vinterrumpa.




Men den här svarta är favoriten. Kan verkligen se mig själv i den här när jag sprutar champagne på Nikki Beach i sommar. Eller kanske på morfars brygga på landet. Jag tror jag föredrar det senare. Vin på bryggan med mostrar och kusiner.

Nu måste jag sminka mig och måla naglarna och göra mig fin. För imorgon kommer troligtvis Hayden och Denice hit. Aarons kompisar från Nya Zeeland som slagit sig ner i Norge ett tag.

Kommentarer
Postat av: bex

Shit vad snygga! Vilka strl har ni på överdelen?=)

2009-04-02 @ 19:22:57
Postat av: slem

så jäkla snygga.. finns den svarta i fler färger?

Postat av: malin

slemma: Överdelen och underdelen hör inte ihop egentligen men underdelen finns i turkost också. 79 spänn delen.



bexa: tror vi har upp till 80C i den röda och upp till L i den svarta.

2009-04-06 @ 08:23:48
URL: http://tartini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback