I'll have to cut down on some luxurous, like paying for stuff.

På måndag stänger butiken som jag jobbar i. No more. Men jag tar det lungan. Hade möte igår och det kommer att ordna sig.
Men innan vi i eliten slutar jobba tillsammans så ska det bli dunderpartaj. Thats next my friends.

Det är inte riktigt sant. Next kommer mammas födelsedag. Fan det är ju idag. Vi ska dit ikväll och fira. Sen kommer Jessicas födelsedag på lördag och då är alla som vill välkomna till henne på kalajs.

Och på fredag ska vi ha påskmiddag. Jag Aron och Jess. Mysimysi.

Och så ringde Johanna igår och berättade att hon, Jenny och nya flamman Conor kommer hem till midsommardagen. Fan va skoj. Det var ju så mys förra året men då va vi inte så många och mest satt och glodde på dom större sällskapen och var lite bittra. Johanna sneglade bort mot Eckerströms bord och sa "Jag skulle inte ens vilja va bjuden" Haha. Vi blev bara bjudna en gång och det är ju inte så konstigt eftersom kvällen slutade i slagsmål och senare rättegång.



Från förra året. Får jag presentera... Systrarna Hånberg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ VAD LIKA NI ÄR!! ser lite mig och syrran i er!!

Postat av: johanna

haha sadar lika ar vi endast nar vi lagger av ett hanskratt at nan stackare som inget gjort!



fan vad jag saknar dig malin. ska bli sa himla kul att du kommer och halsar pa nasta vecka wiiii

2009-04-12 @ 14:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback