imorrn

har jag avsatt bloggtid for alla er som vantar. Det kommer bilder fran Jess fest och Leos dop bland annat for att ge en liten tease. Tyvarr sa kommer det att bli ett santhar jobbigt inlagg utan prickar och ringar for min datta ska pa tjansteresa till karlstad imorrn sa jag far noja mig med aarons gamla skitdatta som han snodde fran sin arbetsgivare i London. Visst ja. har ju inte bloggat om den resan heller. Kommer bilder imora fran ett soligt london.

Idag har det varit dop med mat, fika och massa annat gott for att sen aka vidare direkt till basta marie doverhagen som fyller ar. Mer tarta, sockerkaka och atskillda koppar kaffe. Ar verkligen spyfardig pa rikt.

Nu ska vi mysa till de lite innan aaron far ivag. nightie nightie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback