Leo Arne Duman Hedberg



Igår fyllde mammi 46 år och det firades med mys. Det nyaste tillskottet i släkten var med. Lilla Leo. Men man får ju ett skojigt namn när mamma är från Bali och pappa är från Sverige. Arne efter farfar och Duman efter morfar. Han är iallafall världens gladaste och goaste unge. Ser ut lite som Ronaldino.

Marie och Peter var också där. Min mamma träffade Marie på BB när hon skulle ha Micke och mamma skulle ha mig. Sen blevdom bästisar och släpade runt på oss överallt under hela mammaledigheten. Upp och sola på taket med barnvagnar och allt. Allt går om man bara vill.

O så skulle Pappa skryta med sina bowlingkunskaper i wii. Så grabbarna gjorde det och vi tjejer satt och skvallrade.

Jag har en gravidchock som jag tror kan intressera vissa av er. Särskillt Johanna. whoo ooo oooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback