Maybe its because I'm a londoner...

Shit vad jag hade det mysigt forra helgen i London nar jag var och halsade pa lillsis. Skitafint vader var det sa vi har mest hangt ute med en varsin strongbow. Sa javla ruttet att man inte kan kopa alkohol i vanliga affarer i schweden.


Johanna ser sa javla camden ut. Eller lite circusapa. Det kan man valja sjalv. Har ar vi pa vag till portobello road market.


Sen kom vi till camden market och skulle ata mat. Jag kunde inte sluta tanka pa hur manga gothare som hostat i den dar maten sa jag bestallde kott i brod ist. Sjukt gott. Johanna skulle va ball och at kinesiska friterade bollar som smakade skit.


Ett fint hus


Tjockisflinet


Sen satte vi oss vid floden och drack mera strongbow och bara glassade i solen.


Den har lille irlandaren fragade mig om han fick ta en cigg av mig for att rulla sin spliff med. Jag visste inte ens vad en spliff var sa det fick han o sa sa han att han kunde ge mig ett par bloss om jag ville, som tack. Sa nar han satt dar och rokte kom tva civilpoliser fram och haffade honom. Jag satt och tittade bort och tackade min lyckliga stjarna att jag inte hade tagit nat. Spliff ar namligen nan typ av hash. Men det var inte sa farligt. Han fick ett litet papper men inga boter och inget fangelse. Han va trevligt iaf.


Sen satte vi oss med alla andra utanfor en bar. Alla andra gick och kopte drinkar i baren men vi gick till affarn och kopte billigt. Man far inte va dum.


Forfest i lilla koket.


Jag och Jenny penny pa paradise.


Nar vi kom hem rokte vi i koket och drack upp vinet som va kvar. Good idea.


Dagen efter var det inte lika kul.


En sot liten kille och hans hund.


En fin blomma.


Sista kvallen va Frida snall och bjod med oss till Isbaren.


Bye bye.. ses igen till midsommar tjejer. Shit pommfritt va kul vi ska ha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

fan vilka snälla kommentarer du har skrivit på alla bilder på mig. cirkusapa.. tjockisflinet... man ska inte göra narr av andra.

för det andra (jag vet att man inte kan säga det om man inte har nåt första) så är bilden på den där stora grytan på portobello road. jag har en exakt likadan fast det var -5 grader då.

för det tredje så är en spliff när man blandar vanlig tobak med weed och rullar till en ciggis. fråga mig inte hur jag vet det (för jag har inte gjort det själv!!!).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback