Bästa helgen på väldigt länge..


Lördag morgon började med att jag och Aron låg med våra små vänner i sängen och surfade. Det är vårat sätt att ligga och läsa. Förr har jag tyckt att vi skulle sluta med det här surfandet på varsin dator i sängen men det är faktiskt jäkligt mysigt så jag får väl bara erkänna att vi är ena riktiga geeks.

Efter ett år av kisande mot en 14" liten Tv som står på ett sängbord tänkte vi att vi förtjänade nåt riktigt ordentligt. Aron fick välja helt själv och här ser ni resultatet. Kanske låter det lite konstigt men jag och Aron har inte haft så kul på jäkligt länge som när vi sprang runt och letade efter en Tv. Vi kombinerade mitt intresse med shopping med hans för teknik och det blev en riktig win-win situation
.
När mina babes äntligen kom så kopplade vi in datorn till högtalarna och lyssnade på If you seek Amy hela natten.


Jäklar om alla bodde här hemma så vi kunde göra det här oftare, varje dag nästan.


"Love me, hate me, say what you want about me but all of the boys and all of the girls are begging to If you seek Amy."


Emma och jag var nära på att dra upp den politska diskussionen som jag startade här i bloggen.

Fick för oss att hoppa i soffan.





Vilken underbar kväll! Sen bar det av till Otten som fått det riktigt fint och det va mycket folk trots att det var helgen innan lön. Hellre det än dom där jävla tjurskallarna som jobbar på Palace.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback