Bättre begagnat

Vill slå ett slag för blocket.se och att köpa saker begagnade i allmänhet. Aron och jag har kunnat köpa möbler som vi älskar utan att det har behövt kosta oss så mycket. Tv-bänk och soffbord från blocket. Vårat underbara skåp i vardagsrummet har jag ärvt efter min mammas morfar, vårat lilla sängbord sparade jag ihop till när jag jobbade på gina för länge sen. Våra andra sängbord räddade vi från returpunkten när min moster skulle slänga dem. Mattan i köket har Jessica snott från maxi special och mattorna i sovrummet har vi precis fått av Sofie för hon skulle slänga dem. Köksbordet var en inflyttningspresent från mamma och pappa.

Nästan alla våra möbler har ett litet minne med sig. Eller kanske inte minne men man blir lite glad när man hittat nåt på blocket som känns bra. Kanske säger jag det här för att jag inte har råd att springa in på mio-möbler och köpa alla möbler samtidigt men jag tror inte att jag skulle vilja det. Det blir lite personligare såhär.

Nu skulle ja ursäkta mig för ett tråkigt inlägg men jag har bestämt mig för att sluta med det. Jag ska göra som jag vill med min blogg. Vill jag berätta om min dag eller vara en useless modebloggare så ska jag det. Kanske till och med lägger upp en dagens outfit bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback