FY FAN!

Om det va nån mer än mig som just såg Debatt så hoppas jag att ni är lika tagna som mig. Det var fan i mig det värsta jag sett på länge. Skulle kunna skriva ett meterlångt inlägg om detta och hur jävligt det är men det tänker jag inte. Att man ska tvinga en 62 år gammal kvinna med cancer som inte går att få bort att jobba heltid! Är det det som mina skattepengar går till? Och de som fuskar sig till en sjukskrivning skulle jag vilja sätta ett nackskott på. Nu jävlar är jag arg.

FY FAN!

Kommentarer
Postat av: slem

håller med, helt sjukt är det.. tyckte att maria wetterstrand var rätt vettig för en gångs skull.. det måste ju vara viktigare att systemet fungerar för dem som behöver det än att sätta dit några som fuskar.. lite som att domaren missar att döma mål bara för att han är så fokuserad på att se dem som filmar.. hahaha, så nöjd jag blev med den liknelsen alltså..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback