Happy medium

Är inne i en livssvacka känner jag. Allt känns bara så jävla trist. Samma sak varje dag. Jobba komma hem sova. Och är man ledig som jag vart idag är det ingen annan som har tid att göra nåt.
Jag känner mig helt jävla apatisk. Inget känns kul. I London var det antingen skitbra eller skitdåligt men det var iallafall nåt. The highs are high and the lows are low. Här är det bara nåt slags happy medium och jag vet inte om det funkar för mig. Känner att jag vill dra. Sticka till Australien.

Borde se the secret igen. Komma igång med mitt positiva tänkande igen.

Hoppas bara att Ida ska komma hem ordentligt så att man får träffa henne igen för det ska bli jävligt kul. Nu skulle jag vilja ha en flaska vin. Men en ciggaret får duga idag. Har ju till och med slutat med det. Men idag ska jag ta en. Tröströka.

Nu blir det bio med Jess.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll ut..... för snart ska vi ju till fjällen.

2009-02-12 @ 19:58:33
Postat av: Johanna

anar jag lite avundsjuka i det här inlägget? här är det kallt och regnigt, jag är dyngpank och har precis kommit hem fråm jobbet (!!!) som inte är så skitkul... kanske en low low just nu. men imorn är både jag och jenny lediga och vi ska gå på marknad och sen ska jag äta romantisk middag! hihi hehe hoho kom hit snart!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback