lokal sjuk vårdare

Hatar folk som särskriver allt. Fick in ett cv igår från en tjej som hade sommarjobbat som lokal sjuk vårdare. Det blir nog inget sommarjobb för henne.. Har folk inga föräldrar eller dylikt som läser igenom och godkänner deras Cv innan?
Eller är det här ett tecken på att jag borde take a chill pill och vara lite mer förstående för andras fel och brister? Yo no se.

Snart kommer mamma och pappa med bilen och sen ska vi åka till mediamarkt och köpa en Tv. Sist
Emma B va här så skrattade hon oss rakt upp i ansiktet för att vi hade så liten Tv. Så nu äntligen är det slut på fattigtiden i familjen hedberg/sowry och Jessica kan komma över utan att behöva sina läsglasögon om vi skulle råka se något med text. Jag är dock beredd på slagsmål om vilken Tv vi ska ha. Aaron vill ha den absolut bästa och dyraste och jag vill ha en stor och billig.

Skulle också vilja säga att jag är så fruktansvärt glad över min dator fortfarande. Den har blivit som en liten vän. Kanske är det för att sis dator har pajjat som jag uppskattar min mycket mer. Precis som man uppskattar sin BF mycket mer när man hör om killar som är otrogna eller bara allmänt skitstövliga.

Kommentarer
Postat av: joh

men håll käft min dator är bara lite trött för tillfället. hon ska vakna snart.. man måste bara ge det lite tid

2009-02-22 @ 00:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback